HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2011.11.30. 12:56 Déé

dolore

Ég a gyomrom és a szemem, aludni nem tudok, csak hajnaltól. Ma reggel meg mikor hallottam, hogy vki a konyhában van, aztán hajat szárít, akkor 3éves módjára el kezdtem reménykedni, hogy anyu az. Aztán félálomban rájöttem, hogy ő nem lehet. Most pedig ordítani szeretnék és nemis érdekel már semmi. Álmomban mindig sírok, és arra ébredek, hogy folyik a könny az arcomon.Ez állítólag azt jelenti, hogy ébren nem sírok eleget. Nem tudom mennyit kéne sírni, de attól nem változik meg semmi. Hacsak vki nem tud csodát tenni, akkor nem látom a kiutat.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr543425791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok 2011.11.30. 19:37:36

Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres...
süti beállítások módosítása