HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.03.31. 17:10 Déé

VÉGre

Végre! Végre! Végre! Újra együtt vagyunk! Voltunk a Gellérthegyen és néztük a várost fentről. Ettünk sok túró rudit (együtt) átsétáltunk az Erzsébet hídon, együtt ebédeltünk (tök finom volt(ugyanazt ettük)) elmesélte kb, hogy mi van vele és újra hallottam a mondatot: "Diaa, én szerelmes leszek!" De mostmár legalább a személy tisztázott ügy.

Kerstem ma táskát és asszem, h találtam egy jót...csak fel kell dobni egy kis szines dísszel. Most éppen bóbiskolok a suliban és örülök, mert tudom, 99%-osan, hogy konfliktuskezelésből írom a szakdogámat. Juhhú... mostmár csak attól parázok, hogy nemcsak kommunikációból hanem szociálpszichológiából is kell államvizsgázni és hát akkor lesznek gondok a neurotranszmitterekkel.

Mellesleg mostanában minden kívánságom teljesül és ez óriási,de ijesztő is. tegnap alig tudtam elaludni este, már vagy hajnali 2 volt, mire tényleg elaludtam. Viszont 6-kor már keltem is és voltam aerobikon az egészségem miatt, de eléggé unatkoztam rajta. Rizi nem jött ...pedig már elterveztem, hogy együtt ugrálunk, na majd next time.

Most picit repülök megint. És ma írok sms-t kp-nek. Ja és a legfontosabb! Rizivel mikor mentünk föl a Váci utcánál a lépcsőn az aluljáróból, minden lépcsőfoknál kívántunk vmit. És közben fogtuk egymás kezét. na ezért van az, hogy valóra válik.

 

 

2 komment

Címkék: híd repül fiú gellért rizi szakmám


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr59405230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roz 2008.04.01. 09:55:48

mégse, mégse mégse. visszavonom. és nem leszek szerelmes. tutirabiztosan nem. nem beszélek többet róla. nem érdekel, és ha mégis mondanék valamit (erről az egészről) akkor vágjál légyszíves jól fejbe. háromszor, hogy biztos elájuljak.

déé 2008.04.01. 13:35:16

A Zsé utál téged .
süti beállítások módosítása