HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.04.15. 18:09 Déé

Mindig csak várok és várok. Unom már.

Hazatértem az esős Bp. másik pontjáról. És valóban 1 órának tűnt az a csupán 12 (!!!) perc, amíg a 14 -es vilivel utaztam. A 173-assal meg tulajdonképpen behimbálóztam a ferenciek terére. Na de most időben visszafelé haladtam ezekkel a megjegyzésekkel.

Úgy döntöttem, hogy holnap nincs kedvem felkelni 6-kor, szóval ezt az első olaszt lepasszolom. Pont emiatt erősödik a felismerés, hogy naplopó vagyok. Őszintén szólva nem nagyon izgat.

Belefáradtam. Nem lesz mozi, mindenki balfasz. Soroljam még?! Már tök rávoltam készülve, de úgy néz, ki, hogy senki sem jön (különböző okokból) Rizi meg nem szeretne velem menni. Ezt persze nem mondta, de tudom. Így én inkább ezt kihagyom. Vmi 'no name' fiúval akar menni. és még ő mondja, hogy nem érdeklik..Ha tudom, akkor eladom a jegyet. Ha meg nem, akkor meghagyom emlékbe és akkor majd jól vissza tudok emlékezni arra, hogy mennyire nem jött ez össze.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr28426936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozi 2008.04.16. 17:37:36

ez hülyeség. tudod, hogy az volt a terv, hogyha nemjön velem ő, akkor a tesómmal megyek, mert ő meg velem akar menni. már a nővérem. és különben is ha ketten mennénk mi, akkor is lenne egy plusz jegyük. szóval nemjó ez sehogyse. amúgy szerintem nem megyek noname fiúval, mert p-t nem hívtam fel. értelemszerűen. á-t meg nemmertem megkérdezni, meg tényleg nemisakarom h félreértse szóval nem. úgyhogy marad a nővérem. asszem.

déé 2008.04.16. 20:11:23

Jólvanna, ne magyarázkodj!
süti beállítások módosítása