HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.05.10. 16:51 Déé

bagolybusz

Álmos vagyok és aludni fogok még ma.

Tegnap először voltunk az aréna plázában a moziban. MEgnéztünk az 'Egyedül nem megy'-t. Nem volt rossz. pí azt mondta, hogy tényleg ilyesmik a franciák. Voltak benne olyan részek, amik elég nehezen hihetőek...legalábbis nekem. Sztem nem változik meg vmi természete olyan gyorsan stb....de ha ezt leszámítjuk, akkor elmondhatjuk, hogy egy nem rossz film. Főleg, ha nem csak a film kedvéért megyünk moziba, hanem azért is, ogy adjunk vmi ízt az estének. Hazafeléjövet történt vmi emberfeletti. 2 pacák is ott volt a metroban, abban a kocsiban , amiben mi, akikkel a nyugatiba menet is utaztam este fél 8 körül. Ezen kívül meg ott ült az a nő, aki az özönvíz előtt együtt utazott velünk az éjszakai járaton és minden ok nélkül elkezdett beszélni egy sráchoz (olyan tinirocker-féle gyerek volt mosatlan hosszú hajjal, merev tekintettel, hosszú fekete kapucnis pulóveres bokáig érő, kissé kinőtt fekete nadrággal)

nő: vegye ki a füléből a zenét! Mondani akarok vmit!- bokdöste meg ezt a rockergyereket a nő

Srác kivette a füléből és bámult rá.

nő: Ezt sürgősen dobja ki! -mutatott a srác fülhallgatójára

A fiú továbbra is bámult

nő: nekem is volt iylen és egy orvos barátom azt mondta, hogy meg fogok süketülni, ha tovább használom.

Gyerek bámult rá tovább.

nő: Úgyhogy ezt cserélje le!

Mi velük szemben ültünk és néztem, ahogy a nem kicsit habókos néni kezéből kicsúszik az Élet és irodalom (!) folyóirat le a földre. De az éjszakai (bagoly) buszon mér olvasott ez élet és irodalmat??

na pont ő volt tegnap este is a metrón és újfent Élet és irodalmat olvasott.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr43462736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása