HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.06.07. 14:02 Déé

odaköltözöm

Leépülés újabb jele, hogy majdnem sírva fakadtam tegnap este, mikor vége lett a gilmore girls-nek a viasaton. De csak annaka  résznek lett vége... Ma meg fel akartam kelni hajnali háromnegyed 5-kor, hogy megnézhessek egy filmet, amit tavaly nyáron sokat megnéztem. Semmie xtra, de kikapcsol és az kell most nekem. De nem tudtam felkelni, arra ébredtem 7-kor, hogy éhenhalok. De nem haltam. Még itt vagyok.

Anyu elment a kerti partiba kb 10 perce és úgy elkezdett zuhogni az eső, úgyhogy szerintem ebből nem kerti parti lesz, ahnem benti parti. Nem baj, legalább nem kényeskedik majd, hogy kint sok a bogár. Végtére is az én anyukám :D Na meg azért is az én anyukám, mert olyan rendetlenséget hagyott most maga után, hogy ezt még én is megirigyelhetném...de nem teszem, mert ezt most kivételesen nekem kell elpakolni. Parfüm, arclemosó, szemceruza...szoknya..stb.

Éppen arra jó most az idő, hogy aludjunk és filmet nézzünk és teát igyun és OLVASSUNK. Kafkát, Móriczot, verseket...BÁRMIT. Hmm be akarok költözni egy könyveboltba.

Szólj hozzá!

Címkék: film könyv időjárás tea családos


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr56508218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása