HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.07.16. 20:24 Déé

micsoda jó

Csodálatos elfoglaltságokat találok magamnak. A 14-es villamos is lehet ám izgalmas. Ha úgy alakul, hogy egyedül vagyok, akkor a végtelenségig nézegetem a ruhákat. és próbálgatom őket, na meg  akiegészítőket. Felmegyek a mozihoz és beülök a fotelba, mintha én is lassan be akarnék menni filmet nézni. Meg így érzem a pop-corn illatát(amit egyébként nem szeretek..) meg van ott vmi más illat is, amit nagyon szeretek. Szóval így majdnem oylan, mintha téényleg moziba mennék. Na meg a másik. A könyvesbolt. Tegnap is bementem, eléggé megnyugtató érzés volt, de csak addig, amíg meg nem láttam valamit. Egy könyv, amiből film is van és láttam is a moziban. Persze nem egyedül. Pofátlanul tönkretette a kedvemet a könyv. Beleolvastam és éreztem, már ahogy megfogtam, hogy elcsuklik valami bennem. És csak 5 mondatot olvastam el, de pontosan jól emlékeztem, hogy hol ültünk a teremben és melyik moziban néztük, és hogy jöttünk haza és mit mondtam akkor, amikor éppen trappoltunk a sötétben a metróhoz. és még annak a nőnek is emlékszem a hangjára, aki megkérdezte tőlünk, hogy hogyan lehetne egy másik kijáraton kimenni az arena plaza-ból. Tudom, hogy sok kétely volt bennem akkor, amikor ez történt, de jó volt. És akkor csak az számított. És a film is tetszett. A lány azt mondja benne a fickónak, akit meghív vacsorázni, hogy ez olyan piknik-féle lesz, és hát kiderül, hogy azért , mert nincs is asztala...és mégis mindketten annak örülnek, hogy ez egy olyan piknik-féle és nem azt látják, hogy nincs asztal. Ez nagyon tetszett.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: film könyv illat érintés kommunikál


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr58571525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása