HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.07.30. 21:02 Déé

"idén 4 nappal később lesz augusztus 20-a"

Ma ettől kicsit meglepődtünk, úgy, mint azon, hogy hova tud eltűnni egy egész család. Nekem persze , amint meghallottam rögtön vmi Sliders-es eset jutott eszembe, hogy biztos merő véletlenségből átcsúsztak egy párhuzamos világba. Na azért egyáltalán nem akarok ebből viccet csinálni. Ez az augusztus 20-a. Erről elég sok élmény beugrik az agyamba. Az a nagy vihar 2006-ban, és előtte való napon ismerkedtem emg pí-vel , és 2007. augusztus 20-án is volt viharféle, és akkor a lelkem táján is elégéé nagy volt a vihar, mondhatni még nagyobb, mint az igazi. És 1 nappal később ismertem meg KP-t. Szóval ebben van vmi szimmetria. Szimmetrikus az életem és ironikus is. Az emlékeim meg hát...szinesek, de halványul (vmelyik). Az meg hogy most hol tartok, az egy másik szori. Sztem már kicsi "bölcsebb" lettem. höhö. Ugy értem, hogy jobban tudok kezelni helyzeteket és embereket is. Például ma a tőlünk nem messze élő örültet majdnem elküldtem a *rva anyjába, mert azt mondta a lámpánál ácsorogva, hogy "jól befűtöttek ma odafent". De amire most ki akarok térni az nem a lámpáról szól. Igazából még nem is volt nagy szerelmem. Ez most tudatosodott. Nem volt. Kicsit, mintha egy üres szoba lenne ez. Kong. csak egy-egy árny maradt meg benne. És nem tuom egyelőre, hogy ezeket radírozzam ki, vagy hagyjam éldegélni benne. Nem tudok igazán egy vkit sem kiemelni. nem úgy, ahogy kéne és ez elkeserít. Nem azért , mert azt hiszem, hogy elkéstem 21 évesen, emrt ez nevetséges lenn. hanem azért, mert eddig mást hittem és ugy gondolom, hogy rosszul hittem és nincs is értelme semmire sem várni. Pedig én már másfél éve ezt teszem. Várok arra, hogy visszajöjjön az , ami felhőtlen és szép volt és várok vmit, ami talán nem is lesz soha ,d e az én idióta agyam ezt nem bírja felfogni és ha van egy szabad percem, akkor autmatikusan előhívódik vmi szép régi dolog és attól érzem jól magam, hogy elképezelem, hogy lesz még iylen. Ez odáig fajult, hogy ezek nélkül már nemis nagyon tudok lenni.

Pluszban meg még oylan, mintha Zzz-t és engem egy világ választana el.

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás ünnep híd álom vágyakozás fiú illat gellért érintés ajjaj rizi régisztori


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr84593372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása