HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.09.24. 20:35 Déé

kulcs

Jah igen, azt is mondta, hogy nem szeret vagyis nem szerelmes, még , tette hozzá. És nem lát rózsaszínben meg hasonlók. És nemis tudok én már semmit, mert igazából miattam ne is lásson semmit sem rózsaszínben, mert nem szeretem a rózsaszínt. Azt sem tudom, hogy miért bánt engem ez az egész ennyire, mikor talán nemis értette  a levelem lényegét, csak azt mondogatta, hogy dehogynem. De nem vennék erre mérget. Nem ennek hatására, d e megint vettem pár ruhadarabot, emg láncot és forgolódtam a tükörben, és eldöntöttem, hogy 10-pontot adok magamra, persze azon, hogy hányból adok ennyit, azon még elgondolkodom. De mitsem változtat mindenen, hogy álmaimban rendszeresen menekülök vmi elől. Árvíz, bombázás, Dunábalövés, pszichopaták, pervezrzek, és mindig megmenekülök és minden alkalommal látom álmomban, ahogy beleteszem a kulcsomat a régi lakásunk kulcslyukába és hazaérek. Talán ez a, a "Te vagy a kulcs a kilincs alatt" miatt van, vagy másmiatt. Hát passz. De arra gondoltam, hogy nem ostorozom magam, mert oylan jó volt, hogy a hegyen este, miközben ráláttam(tunk) a Kálvin téri templomra meg egy bazinagy darura és a ruhám gyűrött lett akkor éreztem vmi szépet, és ez azóta nem megy ki a fejemből. Már K.P-t is elfelejtettem, emrt nem érzek semmit, ha a képét nézem. Már az sem vidít fel.

Csak az cseng a fejemben, ahogy mondta, hogy azért  a lányért gyakrabban hazajárna, de neki az is jó lenne, ha kéthetetnte találkoznának, vagy akár Győrbe is költözne...Ez úgy meghatott. Annyira látszott, hogy mindent megtenne érte. Én meg fölösleges vagyok a képben. Mert az elején megállapodtunk, hogy laza izé lesz ez. De én meg most el vagyok keseredve. Mert vannak fiúk akik még ilyeneket éreznek, de engem nem szeret(ett) így senki.

Szólj hozzá!

Címkék: fiú


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr38680001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása