HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.10.15. 16:52 Déé

3D

Az előző kommentet már régen írtam, csak most raktam be a helyére. Nnna épp most lett vége a gilmore girlsnek, ami jó. Mert ezek a régi részek és ezeket én soha de soha nem láttam még. Emellett még az is hihetetlen, hogy mennyire érdekel midnenkit a horoszkópos csábítás. A tüneteket megfigyeltem. 1. Miylen könyved van? (erre megmutatom, horoszkópos csábítás a címe, de egyébként nem az enyém, csak kölcsönkaptam) 2. Te hiszel ezekben? (erre én: szerintem marha érdekes és én látok benne igazságot is) 3. Elkezdünk másról beszélni. majd eltelik 5 perc. 4. Mutasd csak azt a könyvet! És onnnantól kezdve kb 1 órán keresztül erről van szó. Megnézik még a szomszéd macskájának is a horoszkópját és hogy az miylen szexuális téren és hogyan lehet elcsábítani. Ezen mindig jót szórakozom. Múlt este , hétfőn voltam számvitel szemináriumon, ahogy Ottó elkáromkodta magát, kis aranyos. Aztán meg este benéztema  városa egy sárgapólós fiatalemberrel, aki a nyugatiban kitalálta, hogy szálljunk fel egy vonatra csak úgy és nézzük emg, hogy mi van ott, aztán majd visszajövünk. De passzív viselkedésem miatt letett erről az ötletről. Aztán fél megálló sétálás után elege lett a sétálásból. De ügyes voltam és ezért nem tettem rá megjegyzést. Aztán ücsörögtünk az Andrássy úton egy padon és kezdett besötétedni én meg fogdostam a pulóverét, ami barna volt és puha. Elmesélte kissé züllött élményeit és rávilágított, hogy ez a másik gyerek, a haverja azsem normális. Aztán egy kis utcában sétáltunk és nekem megtetszett az egyik ablakból kiszűrődő fény, emrt hol lila volt hol zöld és ott álltam és próbáltam elképzelni, hogy ott benn az emebrek mit csinálhatnak, először rávágta, hogy tuti szex van bent, de utána helyesbítette, hogy biztos csak hangulatvilágítás. És továbbmentünk, közben meg oylan jó illata volt. Hmmm. na de én hülye ezt másnap meg is monmdtam neki. megköszönte. Na de végül voltunk moziban és az egy kcisit ijesztgetős film volt. És akkor is éreztem a jó illatát, aztán meg a film után elcsent 2 3D-s szemüt. És elindultunk haza, és fura volt, mikor elbucsúztunk, mert adott egy puszit, de oylan furcsát és én adtam neki egy másikat a másik arcára. hazafelé meg nehéz volt az út, emrt nem jött se villamos se éjszakai busz és várnom kellett kb 1 órát , hogy közben szólongattak le , még bkv-s faszik is el akartak vinni egy darabon, de ellenálltam. Ügyesen. majd itthon bevágódtam a ágyba és éreztem, h miylen jó kókusz illatom van, amit ő vaníliának érzett.

Szólj hozzá!

Címkék: film fiú illat kommunikál


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr64715525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása