HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.10.18. 11:59 Déé

iylen is volt

Van, aki azt hiszi új találmánynak, hogy könyvbe foglalja az msn beszélgetéseit. nem rossz ötlet, de nagy része esetemben inkább csak nekem érdekes, mert egy-egy mondathoz társul az az érzés, amit akkor éreztem, mondjuk mikor kezdtem megismerni vkit, vagy összevesztünk és emiatt még fél évig szóba sem álltunk egymással, és mikor az ikrek leendő anyukájának midnen szívfájdalmamat elmeséltem és az sms-ek szövegét , amiket akkor kaptam. Kissé butának hangzik ez, de tényleg így volt. Most is volt egy érdekes:

  • ő: miért rakod ki magad heylett azt a zöld szörnyet?
  • én: azért mert ő szeret engem és vigyáznom kell rá.
  • ő: dehát más is szeret....
  •     akkor rájuk is vigyázol?
  • én: persze
  • ő: akkor..........
  •     rám is vigyázol?
  • én: persze

4 komment

Címkék: kommunikál régisztori vajon?


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr70719898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roz 2008.10.22. 09:01:11

szerintem legyen egy olyan címke is hogy vagy?
nekem lesz. :D

déé 2008.10.22. 11:30:44

Neked legyen, mert az nekedvaló :D

roz 2008.10.23. 01:33:49

mostugye nemaz van, hogy nem akarsz írni. vagy? tökjó a hangfal. amúgy.

Déé 2008.10.23. 12:10:57

nem az van, csak túlhajszoljuk magunkat és utána már fáradt vagyok :D
süti beállítások módosítása