HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.10.27. 09:04 Déé

kötekednek

Biztos azért, mert elkezdődöt a skorpió hava, ezért olyan elmúlás érzésem/sünk van. Erről meg csak az jut eszembe, hogy hogyan lehetséges az, hogy szinte egyik pillanatrtól a másikra elromoljon a kedvem. És felidegesítettem magam azon, hogy a Bori után, ami megint nagyon jó volt és a száraz gőzbe annyira beleéltem magam, hogy nagyon... már az éjszakai busz megállójában belémkötöttek, és a buszon is kb. 8-an és olyankor tök rossz, mert nem akrok visszakötekedni. Miel az életemet azért mentem.Haha. manapság meg gyrosfüggő lettem. És erről a szóról , hogy gyros, az jut eszembe, hogy eleinte, mikor volt ilyen a városban, akkor azt hittem, hogy a 'gyors' szót mindenhol elírták, merthát akkor még nem voltunk olyan nagyon okosak, mint most, hogy egy csomó más nemzet étkét ismerjük. Mielőtt szombaton odamentem a Corvintetőhöz, azelőtt tök rossz kedvem volt és csapkodtam a tavalyelőtti politológia könyvet (nem tom, hogy került az oda) és már arra gondoltam, hogy el sem megyek a koncertre, emrt már az sem érdekel, mert utálok most magam lenni és csak aludni akarok, hogy vége legyen a fejfájásomnak. De persze tudtam én, hogy nem gondolom ezt akomlyan, emrt erre várunk már mióta, emrt mikor nyáron pível voltam koncerten az egyáltalán nem volt olyan jó , mint most, mert ő, nem ő. És elaludtam kicsi a las bandidas-on, amin úgy döntöttem, hogy penelope cruz mégiscsak szép. Mikor meg odaértem a blahára a villamosmegállóban pár részeg ismételten hozzámszólt, de nem volt baj, emrt mentem tovább és előttem ment két fickó és biztonságosnak tűnt mögöttük jönni. Aztán láttam a Homárt, akinek nemsokára ikrei lesznek az én régi bnőmtől. Bent meg elkábultam a narancságra viágítástól és másfél órát vártam Rzz-re, de ebből csak 1 óra 25 percet töltötttem egyedül, mert odajött hozzám egy srác, aki egyedül vot és elkezdte meséli az életét, de nem nagyon kérdezett tőlem, de aztán én megkérdeztem tőle, hogy hány éves, és nem tudta, emrt előszöt azt mondta, hogy 23, aztán meg, hogy 24 lesz, utána meg, hogy 25 mult. De annyira nemis érdekelt ez az információ, mert túl fura volt. Azt mondta, hogy nem boldogul jól a számokkal. Na ezt jól be is bizonyította.  

Tegnap este meg elhatároztam, hogy lefekszem 8kor, és ezt be is tartottam, csak rosszatálmodtam és felébredtem, emrt arra is, hogy csörög a telefonom vmikor fél 10-kor, amikor normális ember még fent van. Én nem. de utűna meg nem tudtam visszaaludni, emrt nemis votlam oylan álmos. És összevissza aludtam, majd felkeltem reggel, hogy bejöjjek számvitelt tanulni és most majd mindjárt az is lesz.

na ez egy unalmas bejegyzés lett

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene tömeg utca nemjó rizi péterfybori


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr53733792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása