HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.12.16. 12:39 Déé

cipő

Teljes keszekuszaság van az én álmaimban. Merthogy most is olyan volt, hogy alig tudtam este elaludni, mert folyton eszembe jutott vmi idegeskednivaló. Aztán végre elaludtam, de akkor is rohanás és vizsgázni mentem, de vmi fura helyre. Vmi nagy épület volt, voltunk vagy 500-an, akik vizsgáztak, még kisgyerekek is, de nem értettem, mert kb 20-an vettük fel ezt a tárgyat és láttam,h már a kertben ismétlik az anyagot a családok csoportosan. és eljött az idő, és kiderült, h most varrnunk kell vmi, először úgy volt, hogy egy csillagot, de aztán módosult (ismeretlen okoból) cipővé. Mert cipőnek kellett ruhácskát csinálni. Volt, aki horgolt, vki meg húzta az anyagot a varrógépen. De én még azt sem találtam ki, hogy milyen szinű legyen és milyen anyagból. És közben vmi kigyulladt, több helyen is és olyan volt, mintha egy bevásárlóközpontban lennénk. Egy szűk lépcsőn vagyis létrán kellett felmásznunk, de nem ment és jajj, a többiek is lemaradnak miattam. Na elég volt ennyi és felébredtem.

Szólj hozzá!

Címkék: álom nemjó vajon?


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr3826004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása