HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2009.01.11. 13:41 Déé

onelovekarma

az eddigi vizsgaidőszakot nagyon nyugodtan tűrtem és jó volt, bár a passzívságom már engem is idegesített néha. Tegnap viszont megváltozott valami. Kisebb ideggörcs jött rám, ami persze már sokkal halványabb. Olyan volt, mintha ez lett volna az eddigiekért a bűntetésem. Most meg a számlatükör csakúgy aláfestésnek van, fel sem tűnik.
Egy-egy kétpercre viszont elmszomorodom. Úgy érzem, hogy elvesztettem valamit, mint mikor elhagytam az órámat és utána hónapokig ott lapangott benne, mikor eszembejutott, akkor meg szúrt belül nagyon. Na most is ez van, elvesztettem. De mit? Nem tudom. Csak más lett. Talán csak túl sok időm van gondolkodni a tanulás mellett. A hajamat meg úgy tűztem fel, mintha bálba mennék, először nekem fel sem tűnt. De nincs bál, ahova menjek.

Szólj hozzá!

Címkék: szakmám vajon?


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr31870781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása