HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2009.06.25. 20:55 Déé

a svéd húsgolyóban van vmi manipuláló

Na az van, hogy túl vagyok életem első állmavizsgáján, ami valóban elég "harmat" volt, hogy G-t idézzem. Ami pedig eléggé furcsa volt, az az, hogy mikor visszaadták a beköttetett szakdolgozatomat, akkor felálltak, mind a 3-an, (akik összefoglalóan bizottság néven futottak). Aztán utána a könyvtáros nénivel jöttem haza. És azelőtt még sosem mentem le úgy a lépcsőn, hogy volt diplomám, csak úgy jártam ide a vakvilágba, ami elég fura volt azért, mert olyan, mintha most lettem volna elsős. De tudom, hogy ez a 3 év nem valami sok, de emellett kurvasok dolog történt. Mielőtt bementem,azelőtt ki kellett tölteni egy anonim kédőívet, amiben oylanokat kérdeztek, hogy mivel voltam megelégedve a suliba és mivel nem, és melyik tárgy tetszett, emg melyik tanár nem.. szóval iylesmi. Mikor töltöttem, akkor viszont nem nagyon ment a gondolkodás dolog, eért, aki eszembejutott hirtelen azt írtam be. És azt is megkérdezték, hogy hány emberrek akarom tartani a kapcsolatot a suli befejezésse után. Én meg a hasamra csaptam és odaírtam, h 5. De hogy ki az az 5 . azt nemtom, csak kb írtam. 
Aztán tegnap meg, miután nem siekrült az ősfáradtságomat kialudnom, elmentünk az IKEA-ba, (ismét!) és ettünk svéd húsgolyót, és csak utólag jutott az eszembem hogy mikor beköttetttem a szakdogámat, akkoris azt ettünk uténa, meg most is, szóval ez oylan ünnepi ételnek tekinthető nálunk =). Megint megnéztük az ágyakat és azok a vaníliás gyertyák. Óóóóóó. azok annyira jók, és mikor ott álltunk előttük, akkor iszonyatjó helyen éreztem magam Vele a vaníliás és a meggyes-fahéjas illatban.  Kissé filmbeillős is volt. Aztán voltunk az arena plazaban, ahol R már nem dolgozik. A tescoban kedves és mosolygós volt a néni, mint eddig asszem mindengyik pénztáros néni. Na meg a narancsos fagyi közben kitaláltam/tuk, hogy legyen a Gellérthegyen n*v*, de az most elmaradt, emrt nem volt rá idő. A francba, de azt majd jól bepótoljuk. És néha eszembejut, hogy féltékeny vagyok visszafelé. Ez nagyon furcsa, mert iylen még nem volt. De most már sokminden van máshogy, mint ahogy ezelőtt volt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr611208566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása