HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2010.08.03. 18:13 Déé

egyik legjobb élményünk (nem én írtam, bemásoltam). A 'd' vagyok én. Ezt ajánlom a már nem élő blog emlékére.

tegnap esti ámokfutásunk jelei már délután feltűntek a négyeshatoson:

én: emlékszel a sajtos rolóraa?

d: aha

tíz perc szünet, tespedés, bámulás az ablakon át, esik.

d: de most minek juttattad eszembe???

öt perc szünet, bámulás

d:abban milyen krém van????

én:finom....

aztán westend. ahol vki megvette az én szedres fülbevalómat. rohadjon le a füle. (na jó, ne, mert visszaüt),

aztán tripla, sör. "milyen jó lenne hozzá a sajtos rolóóóóó" közben riport készül velem, hogy mi a véleményem egy barokk képről. (nem tetszik).

aztán vámházkörút (az eredeti célállomás) de útközben észreveszünk egy pékséget. bemegyünk, hátha van sajtos roló. van. kettő. de mi persze nem vesszük meg, mert nem annyira szimpi, és este 6-kor nyilván tele a város sajtos rolótól duzzadó pékségekkel. nyilván.

úgyhogy megyünk tovább. fél hét felé járunk, mikor tudatosul mindkettőnkben hogy ennek fele se tréfa, nekünk KELL. MOST. SAJTOS ROLÓ.

gyorsan visszamegyünk, mit megyünk, visszafutunk a pékségünkhöz. útközben felmerül bennünk, hogy a néni valószínüleg azért mosott fel, mert ó jaj be akart zárni. ezért mondom is d-nek, hogy figyi, ha nyitva van, és ha megvannak még, akkor az egy jel, hogy valami jó fog történni.

mondanom se kell. rács félig leeresztve, épp annyira, hogy ha benézek még látom, hogy ott van mindkettő sajtos. bakker. menjünk vissza a westendbe, talán ott még nyitva van valami. jó, mondja d, de legyen egy b terv is. úgyértve, hogy veszünk vmi mást ha nincs roló. neeeeeem. mi rolót veszünk ma. nincs b terv.

westend. cortesi. rohanás. és igen. d felkiált. ott van. az egyik pakolászó nő furán néz ránk. kiálljuk a sort. basszus, mi lesz ha megveszik???? de nem. mi jövünk. mit kérek? hát azt ott azt a sahahahahajots hihihihihihi muhahahaa. aztott.

Szólj hozzá!

Címkék: vágyakozás rizi régisztori


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr182196448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása