HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2010.11.19. 12:38 Déé

Boldog névnapot Anyu!

Mivel nincs kinek elmondanom, ezért leírom, hogy mit álmodtam. Visszamentem az időben, azt hiszem, hogy 2006 volt. Amiben az a különleges, hogy anyu akkor még élt és teljesen jól volt. És azt mondta nekem az Isten, hogy ez egy ajándék, hogy visszamehetek az időben és segíthetek anyunak és megelőzhetjük így a betegségét. Mikor visszamentem és ott voltam vele a konyhában, akkor újra éreztem azt a nyugalmat és örömöt, amiben 23 évig és 330napig részem volt. De mostmár nincs, és egy nagy üres feketeség van a helyén. Én meg minden egyes nap rádöbbenek, hogy ez visszafordíthatatlan és nem jön vissza többé, semmi sem változtathat azon, hogy elvesztettem az utolsó olyan embert, aki feltétel nélkül szeretett.

És ha nemis látszik, belül a nap minden percében sírok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr922459173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása