HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2010.11.28. 12:13 Déé

azt hiszem ma van ádvent első vasárnapja

Drága Anyuci!

Nem tudom, hogy ahol éppen Te vagy, ott szoktak-e blogot olvasni, de nem bírom ki, hogy ne "beszéljek" Veled.  Nincs olyan szó, ami eléggé kifejezné azt a hiányt és fájdalmat, amit az okozott, hogy elmentél tőlünk. Gyakorlatilag kettétörte az életem. Nem akarom, hogy lelkiismertfurdalásod legyen emiatt, de ezt muszáj elmondanom. Néha tiszta idióta vagyok és azt mondogatom, hogy gyere vissza, mert annyira, de annyira nehéz nélküled élni. Próbálom mindennap öszeszedni magam és apróságoknak örülni, hátha az eltereli a figyelmem, bár nagyon sokszor azt érzem, hogy senki sem ért meg igazán. Csak Krisztián vagy keresztanyuék talán. Vettem a fürdőszobába szekrényeket, Neked is tetszene. És iszom a búzafüvet, hogy ne legyen bajom, majd Krisztiánék is isszák meg ők szoktak venni vörösáfonyalevet is. Igazából azon gondolkodom már napok óta, hogy az fáj nekem talán a legjobban, hogy nem tudtam Neked viszonozni azt a sok mindent, amit értem tettél. Ez rettenetesen bánt. Ne haragudj érte!

ui.: Remélem Apu jól van! Vigyázzatok Egymásra!

 

Szólj hozzá!

Címkék: anya szeret fáj


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr542478580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása