HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2010.12.04. 18:10 Déé

van

Van az a rettenetes érzés, ami most életemben először kelt életre, de már kicsi koromban  is rettegtem tőle. Merthát olyan 3-4 éves lehettem, mikor sok-sok éjszaka azért nem tudtam aludni, mert féltem, hogy egyszer majd egyedül maradok, és csakúgy keringek. Most pedig tényleg keringek, vagy talán vergődöm. Mintha körülöttem csak sötétség lenne kis csillagokkal, bolygókkal, de emberek sehol. Sehol sincsenek olyanok, akik megértenének. Miért van ez? Miért van az, hogyha vki megkérdezi, hogy mi van velem, akkor csak azt tudom mondani, hogy semmi. MIért nem találom a helyem és miért fáj annyira egyedül?

Szólj hozzá!

Címkék: fáj


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr652493141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása