HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2011.10.13. 22:11 Déé

a kívánós lépcsőnek vaníliás fánk illata volt, és nem kívántam semmit

Ez az október ez olyan, hogy egy csomó embernek van születésnapja, köztük nekem is, meg apunak is lenne és a nagymamámnak ma lenne. Azt viszont még nem tudtam eldönteni, hogy ilyenkor is kell-e ünnepelni. De azt hiszem kell. Mert ha nem születtek volna meg, akkor nem lehetnék én sem, és az, hogy mostmár fizikailag nincsenek, az nem azt jelenti, hogy nem is voltak és nem voltak fontosak. Ezért meggyújtottam egy pici vaníliás gyeryát. Aztán meg ahogy ma járkáltam a városban, kért tőlem egy hajléktalan pénzt, és őt valahogy megsajnáltam (pedig nem szoktam adni), de rájöttem, hogy egy forint sincs nálam, csak pár szerencsesüti, ezért adtam neki szerencsesütit, amit nagyon nem értett, főleg, hogy angolul meg németül van benne az üzenet. Próbáltam neki magyarázni, hogy ez majd jólesz neki, meg a süti részt meg lehet enni. Aztán talán meg is értette, mert kicsit mosolygott és azt mondta, h majd a barátja lefordítja neki, mert az tud angolul.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr783301566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása