HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2012.06.29. 14:28 Déé

akkora barom vagyok

Valami olyan más dimenzióban vagyok, hogy most kezdek ráeszmélni, hogy mennyi idő eltelt mióta le kellett volna adni a szakdogát, (csak ugye nem fogadták el). A kabátról azóta kánikulára váltottunk és próbálom megfejteni, hogy mi miatt vagyok tele ennyi feszültséggel és kétségbeeséssel és azt hiszem már kezdem átlátni..Annyira hihetetlen, hogy azok történtek, amik történtek és hogy én meg itt maradtam, mint egy nagy kérdőjel. Amikor meg arra gondolok, hogy nyáron a szakdolgozatot be kell fejezni végleg, hamár normális munkát eddig nem találtam, a rossz érzés mellett mégis ott van valami. Valami jó érzés, ami odaköt és amitől egyben olyan fájó is néha.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr284608291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása