HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2012.12.30. 10:24 Déé

álom

Néha olyan furcsa és olyan valóságos, amit álmodok. Nyilván nem írok le ide mindent, amit álmodok (pedig lehet, hogy valahova le kéne..). Valami szép helyen voltunk, valami nagy színház vagy egy hotel hallja lehetett és fel is voltunk öltözve rendesen és én meg aputól megkérdeztem, hogy szerinte le lehet-e élni egy életet vagy házasságot valakivel akibe nem szerelmes az ember csak mondjuk szimplán szereti. Sajnos tanulságos választ nem kaptam tőle, de azt mondta, hogy két ember össze tud nagyon csiszolódni és akkor lehet, hogy 15-20 év múlva már egyikőjük sem bánja meg kicsit sem, hogy együtt vannak. 

Olyan nyugodt volt és úgy tűnt, hogy jól érzi ott magát. Remélem jó helyen vannak, hamár én kételkedem abban, hogy én jó helyen vagyok itt.

Szólj hozzá!

Címkék: álom szeret fáj családos


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr584987471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása