HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2012.12.30. 12:11 Déé

veszélyes

Arra gondoltam, hogy ma elmegyek megint a kívánós lépcsőhöz. Miért? Nem tudom. Ez maradt az egyik talán egyben egyetlen dolog, amiben hiszek és aminél úgy érzem, hogy én is alakíthatok az életemen. Fura, mert csak egy lépcső. Ahogy egy üvegajtó is csak egy üvegajtó arra gondolok folyton, és elkezdtem keresgélni képeket, hogy legalább képeken nézhessem meg újra. 

Szólj hozzá!

Címkék: üzenet


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr474987633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása