HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

Linkblog

2013.04.28. 08:17 Déé

Senza di Te

Kedves Olvasó(k)!

Nem látom értelmét a blognak tovább. Ennek legalábbis nem, mert amíg ide írok nem fogok tudni elszakadni a régi emlékeimtől és veszteségektől, amikbe jelenleg belefulladok. Az életem legjobb évében kezdtem el, de már rég lejárt az ideje. Köszönet az akkori legjobb barátomnak,Rozinak, a szerelmemnek Gábornak és anyunak, hogy aktív részesei voltak és szinesítették. Azzal a számmal búcsúzom, amit akkor hallottam átszűrődni a földszintről, amikor életemben először (és utoljára) igazán szerelmes lettem valakibe. Ilyen érzést kívánok mindenkinek, csak boldogabb befejezéssel!

Üdvözlet és ölelés mindenkinek, főleg azoknak, akikkel ezt élőben már nem tehetem meg.

Dia

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr765250442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása