HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.03.23. 16:42 Déé

belecsempésztek vmit a teámba

Ez nagyon érdekes, hogy szerdán Pí-vel voltunk teázóba. Irtó finom teát ittam (ittunk) Valami trópusi izé volt a neve. Bent olyan jó bódító légkör uralkodott,, ugyhogy már az első 10 percben nem tudtam elképzelni, hogy hogyan fogok én hazamenni. Na erre meg a teától tuti oylan voltam, mint aki be van lőve...De mivel nem tudom pontosan, hogy az miylen, ezért inkább kifejtem. Röhögős kedvemben voltam, meg harapdálósban, meg úgy lebegtem. Mikor oylan minden mindegy. Gondolkodni egyáltalán nem tudtam. nem mintha azért mentünk volna :D De amit most sem értek, hogy mi a franc lehetett, hogy másnap is a metróban éreztem, hogy repülök. esküszöm visszamegyek oda és iszom mégegyszer oylan teát.

Szólj hozzá!

Címkék: tea repül


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr2393549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása