HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.03.27. 14:47 Déé

a körömlakk és a többiek

Megnt rámtört az őrület. Járkált egy egyén az agyamban. Ma reggel (szerencsére) már úgy ébredtem, hogy tisztult a tudatom.

Vettem magamnak szájfényt, meg körömlakkot, meg 2 zoknit. Ahhoz képest, hogy csak zoknik nagyon jól néznek ki és érzem, hogy akár köztük és köztem ez lehet egy "this is the beggining of a beautiful friendship"

De hogy semmi se legyen iylen egyszerű, anyuval ezalatt a 2 óra alatt kb 5* sikerült összeveszni...fejemhez vágta, hogy "neked mér nem sikerül semmi??!!" Nem tudom ezt miért mondta, de  abaj az az, hogy sztem ő sem tudja. Csak mondja, meggondolás nélkül....ahogy szokta.

Hazajöttünk, jó idő volt és míg lesétáltunk a lehel térre , tisztára azt éreztem, hogy mennyire szeretnék vkivel sétálgatni, MOZIBA menni. Meg, hogy tulajdonképpen miylen jó nekem.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr36399096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozi 2008.03.27. 15:36:55

majd megyünk moziba. bár. lehet, nem velem akarsz. de én jó vagyok szamárnak :))
vagy?

roz 2008.03.28. 15:18:48

szemétség. kezd hasonlítani :) szp-re

déé 2008.03.28. 16:24:08

Micsoda????? Dehogyis! Ezt sürgősen vond vissza! Neki semmi köze hozzá!
süti beállítások módosítása