HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.04.01. 13:50 Déé

hug me

Nem is lenne rossz pittyegés  segítségével kommunikálni a világgal. Mint tegnap a lemerülőben lévő telefonom, aminek annyira de annyira szeretem a csengését (ez egy új csengés) Mikor meghallom mindig oylan nagyon nyugodt, elégedett és boldog vagyok.

Rizivel bajok vannak. Összekuszálódott az élete. És ami szintén rossz, hogy Miattam is szomorú. Szomorú azért, mert én is bizonytalankodok itt ide-oda. Engem nem zavar annyira ez, de őt most igen. Azt is elmondta ma ebédnél, hogy nem bírja elviselni Fé-t. Idegesíti, na erre nem tudtam mit modnani neki csak értetlen tekintetemet biggyesztettem rá. Majd elmúlik, azt mondta. Pont ezután kb 3és fél perccel megtudtam, hogy egy nap 25 érintésre van szükségünk ahhoz, hogy kiegyensúlyozottak legyünk. Ebben van vmi. Mostantól tapizom a népet .hehe Vagy komolyan kiírom magamra, hogy 'hug me', amit utoljára egy 6 hónapos baba rugdalózóján láttam.

1 komment

Címkék: fiú rizi


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr30406544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozi 2008.04.01. 18:21:17

igenigen. írjuk ki. írjuk ki
süti beállítások módosítása