HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.04.02. 20:37 Déé

fasznak kell

Egész érdekesre siekredett a délutáni kiruccanás. Mostnem kívántunk semmit, amikor a lépcsőfokokat elhagytuk, viszoont az aluljáróban a ferenciek terén egy bácsi gitárral énekelt. NA ez jól kezdődik, mi?! Vmi oylasmit dalolt, hogy "fasznak kell a szerelem láláláláálálá" MICSODA? néztünk egymásra, fasznak kell a szerelem???? Dehát mondanom sem kell, hogy ez a mi perverz fantáziánk miatt volt, mivel nem ezt énekelte az ártatlan bácsi. hamár a perverzség szóbakerült, akkor el kell mondnaom, hogy Rizi ma egy képen totál olyan, volt, mint egy betépett leszbikus kurva. És ezzel Zsé is egyetértett. Az én diós izű, csokis Zsém.

Végremegtaláltam A táskát, ami kell nekem és ma birodalmi pillanat, hogy megvettem. És mielőtt ezt megtettem volna, azelőttt jól lefényképeztünk magunkat együtt nagy, legyes napszemüvegekben,. volt, aminek sötét rózsaszín volt  a kerete..hehe. A mufurc eladó meg a kasszánál..! Halljátok micsoda egy keserű magdolna volt! Rizi tévedésből a pénztárcámat kegyesen és készségesen átnyújtotta neki, vagyis akarta, mert úgy meglepődtünk ezen a keserű magdolnával, hogy gyorsan felfogta a kis Rizi, hogy marhaságot csinált. Nevettünk.

Szólj hozzá!

Címkék: rizi


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr7408594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása