HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.04.21. 17:05 Déé

7vége a mozi megmás

Csütörtökön(ami nem hétvége..) láttam egy hapsit a megállóban füvet nyírni. Egyáltalán nem volt olyan fennkölt ez a tevékenység, mint  a Forrest Gump-ban. Ezért elszomorodtam.

A többi: bebizonyosodott számomra, hogy amit eltervezünk, az sosem biztos, hogy tényleg úgyis lesz. Ugyanis elmentem a mozifanatikusok éjszakájára. Rizivel voltunk ketten. Ez már majdnem egy tömeget tesz ki, ami a lelkesedésünket illette  a közértben, amikor azt próbáltuk felmérni, hogy mire is lesz szükségünk este 6-tól reggel 6-ig. A pop-cornnak és a colának a kezdet kezdetén ellenálltunk, de utána....

5 azaz öt (cinque, five)filmet néztünk meg. 'Jellemzem' is őket.

Bakancslista: Jó az ötlet, jók a színészek és a humora is elég különös. Egy baj volt vele, hogy eza  téma néha érzékenyen érint, de talán pont ezért jó, mert más szemszögből is mutatja.

2 nap Párizsban: túlságosan mozgott a kamera és a mondanivalóját kb értettem, de maradtak sötét foltok. Volt benne pár nagyon jó jelenet. pl.: mikor a metrón a gonosz nézésével a pasi el akarja ijeszteni a rájuk kattant emberkét. Elég sok a poén a szex körül forgott. Meg a főszereplő lány... nem lehetett eldönteni, hogy kurva vagy vénlány fajta. Ezek tetszettek benne.

Börtönvonat Yumába: azt hittem, mikot erre beültünk, hogy háááát a westernekről a régi vasárnap délutáni nyugi jut eszembe, ezeket apu előszeretettel nézte és nézte és nézte és nem értettem, hogy tulajdonképpen mit is néz rajta. Most azonban pozitív meglepetés érte a lelkünket. Ugyanis nagyon jó volt. Jó zene, jó szereplők , helyes volt az egyik nagyon és mint utólag kiderül, játszotta már Jézust is...magyarul Ő az én esetem. Jó volt történet, bár azt azért hozzá kell tenni, hogy azokban az időkben más értékeket tartottak fontosnak. A film végére gyakorlatilag mindenkimeghallt. Az a sok vér és lódobogás...Olyan könnyű volt ott valakinek elvenni az életét. Kicsit hihetetlen és nehezen tudjuk magunkat beleképzelni.Vagyishát, ami engem illet, de amennyire ez lehetséges, ez a film magával ragadott. És plusz, hogy premier előtt láttuk!!!!

8 tanú: izgalmas volt , eszem ágában sem volt elaludni. Jól fel volt építve és lefoglalta 100%-osan a figyelmemet. Mikor egy új infóra rájöttünk, akkor Rizi odahajolt ésmegkérdezte: "Te ezt tudtad?" olyan aranyos volt! Ebben a filmben is nagyon megtetszett az egyik srác. Kiderítette, hogy Eduardo Noriega a neve. és csodásan fut. A baj az volt a filmmel, hogy egyszerűen ezek az amerikaiak nem bírják levetkőzni azt  a szokásukat, amivel annyira , de annyira istenítik az elnököt és nem baj, ha mindenki megdöglik, csak ő maradjon életben. A franc egye meg, hogy ezzel elrontották.

Simpson: nagyon jóó, néztem még álmoban: bizony. álmomban, mivel el-elaludtam egy-egy percre, a mellettem lévő pasi már nézte, hogy mikor fogok rádőlni. De nem zavarta sztem. De tutira megnézem mégegyszer itthon. Pínek megvan.

ezek után fénysebességgel hazarobogtunk aludni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: film éjjel


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr87435668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása