HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.05.21. 22:02 Déé

mióta

Ha belegondolok, akkor elég érdekesen kezdődött ez az év. A legvége is olyan hullámzó lett. Éreztem, hogy vmi változni fog. Egyik pillanatról a másikra rosszul lettem a piától és nem emlékszem már egy csomó dologra, meg hogy mi volt előtte.. Aztán csoda folytán hazajutottunk és hatalmas szerencsémre ott volt Zzz,a ki hazahozott. És megtalálta a kulcsot a táskámban és minden itthoni cuccot tudott hasznosítani, amire akkor szükség volt. nem haragudott, pedig hát neki sokkal jobb is lehetett volna...Fura, de így is azt érzem, hogy olyan jó volt a szilveszter, Tudom ám, hogy röhejes, de így van. Aztán másnap este ránkdől a karácsonyfa.(!!) Mikor szokott eldőlni egy karácsonyfa?? Na ez az...És nem tört el egyetlen dísz sem. Még a 15 éves hóemberem is megmenekült. Aztán tudtam tanulni a kommunikáció vizsgára és 5 -öst kaptam úgy, hogy igazán még a tanárt sem tudtam "nézni" mert még akkor is nehezen ment az 'egyhelyrenézés'. Aztán feltűnt Pí és megbocsátottam mindenkinek, mindkettőjüknek. Na így történt az, hogy már más kezdett lenni az, amiben élek.

Szólj hozzá!

Címkék: ünnep álom éjjel rizi


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr41481382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása