HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.06.14. 15:36 Déé

szombat 14-én az van, hogy

Ismételten kiderült, hogy ez a péntek 13 nem jön be. Az idegbetegség jelei enyhénszólva kitörtek rajtam. Főleg késő délutánra és estére. Az ablakban, ahonnan láttam az éjszakai járatot elmenni, tök tisztán láttam, hogy II. Umberto (utolsó olasz király volt) integet nekem a busz ablakából. Emellet elkezdtem fél 11 táján félni a fürdőszobától és hallottam, hogy vki sikongat a lépcsőházban (ez persze nem kizárt). és még sírtam egy sorozaton (újra), egy jópárszor földhözvágtam a könyveket, amikből tanulok. és utálom, hogy a történeti részeket remoto-ban kell elmondani....

Már csak az éltet, hogy lesz ennél rosszabb is és egyszercsak eljön a szerda délután, és végeztema  vizsgákkal.

Szólj hozzá!

Címkék: varázslat szakmám


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr44520146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása