HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.08.03. 12:55 Déé

"egyedül nem megy"

A főnöknélküli élet egész jó. Bár, ha ott van sem olyan rettenetes. A szegény ügyfelek azért sokszor sírnak, kiabálnak, hangosan sírnak, hisztiznek, volt, aki meg  a tulajdoni hányadot kereste (mesélte egy koleganőm). Azt hitte az egy személy. nem tűnt neki el, hogy százalékban van megadva az önkormányzat tulajdoni hányada egy házon belül. Ezek viszont azért vannak, hogy színesítsék a napot, napokat.

A narancsos Lindt csokinak tagadhatatlanul zserbo illata van, ami engem egy karácsonyi mesébe utaztat. Valamit sikerült egy újabb vásárlókört tennem és újabb ruhadarabokat, láncokat és gyűrűt vennem. És legszívesebben beköltöznék egy indiai boltba, mert ahogy megérzem a füstölőt és meglátom a színes anyagokat meg a fa tálkákat és gyűrűket teljesen elvesztem az időérzékemet. És ki is választottam egy lámpát , ami majd a közös lakásunkban lesz Zzz-vel.

de van még az elhanyagolhatatlan betegségem, ami kezdi felőrölni az idegeimet. kerestem egy pár orvost, hátha bejutok hozzájuk. és tegnap mikor anyuval álltunk a metromegállóban csak az jutott eszembe, hogy most sírnom kell. És sírtam, sírtam és bármit mondott nem tudtam abbahagyni.

A bio cha cha cha nevű teám pedig mondhatni tökéletes. s ÚP. meg akarja nézni az X-aktákat  amoziban, de én mondtam, hogy lehet, hogy félni fogok, de szrintem ez nem nagyon zavarja. Nemis baj. Olyan szép nap van ma és tegnap is az volt és el sem tudom képzelni, hogy hogyan bírunk télen a szürkületben felkelni. És kezdek visszaszámolni.

És gyűűűlölök várni.

Szólj hozzá!

Címkék: álom ajjaj szakmám családos kommunikál beszélőtárs megvettem


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr86598368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása