HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.08.19. 16:43 Déé

végre sikerült

Hihetetlenül rövid idő elteltével végül siekrült megnéznem a Csak szex és más semmi-t. Végre. Jó volt, csak kár, hogy ehhez 1 év kellett vagy mennyi. Kb olyan, mintha ezt a nyarat átkómáltam volna. csak éppen nem csak itthon kómáztam, hanme máshol is. És persze fura gondolatok kergetnek és így nehéz, de nem érdekel, emrt kaptam két 600 oldalas esküvői magazint és ugysem állnának azok a ruhák rajtam jól, merthát a világos az szélesít és ezt nehezen viselném. És ma meg féltem, emrt repülők mentek el a szembenlévő ház felett marha kicsivel és hirtelen felébrdtem a csipkerózsikaálmomból meg az agrárjog könvyből [ami egész jó olvasmánynak bizonyul[--nem tudom befelénéző szögletes zárójelet csinálni, nemtom, hogy méér--és azt hittem, hogy bombáznak, vagy merénylet áldozatai leszünk és nagyon féltem egy pár másodpercig.

na meg egy greenpeaces lány nagyon felidegesített tegnap, amit ma el is panaszoltam az Icusnak, és nekem adott igazat és a túrós pogácsájából is ettem és nyamm..Ezenkívül meg hallottam egy átkozottul hosszúhimbilimbis viccet az ingatlanos férfitől, aki mindig úgy jön be, mintha vmi tiszt lenne és azt hiszi, hogy a lényeg . hogy minél hangosabban nyomjuk le a kilincet de jófej ember. Elmesélte, hogy 4szer volt Amerikában, azaz akkor , először, utoljára és soha. Jó a humora.  

 

 

És ez a Tankcsapdás Ez az a ház feldolgozás naggyon jó lett.

Szólj hozzá!

Címkék: film repül érintés szakmám


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr48623315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása