HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.09.07. 16:28 Déé

majdnem ámokfutó lettem én

Ha lehetne, már nem ordítanék, sőt , ha lehetne, és itt lenne, akkor nemis szólnék hozzá. Mert félnék, hogy hülyeséget csinálok és mondok. Merhát szinte bármire rá tudna venni, ahogy telefonon keresztül is...pár mondattal, amit mégcsak nemis személyesen mondott és közben nemis láttam a szemét, nem hallottam a hangját. Mondana valami szépet és erre én közölni akarnám vele, hogy még soha senkivel nem voltam így. És nem volt még senki, aki ennyire és ennyi ideig tetszett volna és akire ha rágondolok, még  ma is elmosolyodom és legszivesebben becsuknám a szemem és elképzelném, megint és megint, mert ez maradt belőle. Mióta őt ismerem nem kapcsolom ki a telefonom éjszakára,mert talán kicsit mindig abban reménykedem, hogy ír, és azóta hallgatok csomót egy számot, hogy ő annak a szövegét küldte sms-ben. Még szentivánéjkor is azt kívántam, hogy találkozzunk, és tudom, hogy ezt biztosan elmondanám neki. Pedig nem szabad, mert talán meg sem értené ezt. De én el fogom felejteni, pedig nem akarom, de muszáj lesz, mert ez így nem normális.

Szólj hozzá!

Címkék: álom fiú érintés ajjaj


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr87652417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása