HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.09.21. 14:34 Déé

"kalandvágy, izgalom legyen, ha fáj nagyon"

Kissé szzürke ez a vasárnap, és egy előreláthatatlan erő miatt kifakadtam anyunak, hogy mér van ez velem és hogy én most igazából rájöttem iylen nagy igazságokra és kicsit ez elszomorít. És hogy ő tüstént mondja meg a megoldást, de persze ő kissé görnyedten kevergette a gombás csirkemelldarabokat és továbbra is fájlalta a veséjét. Sztem nem is tudott rám figyelni, de én azért csak mondtam, hogy asszem én későnérő tipus vagyok és 20évesen még nem láttam át, hogy mit is jelent egy kapcsolat és azt hiszem, hogy a mai napig nemis tudom és azt sem, hogy milyen szerelmesnek lenni, merthát én azt igazából nem tudom. Senkibe sem voltam még szerelmes, hanem csak szerettem, de nem volt benne semmi plusz löket, mint ahogy vkikkel volt, de azokkal meg nem lett semmi és soha egy fiú sem tud úgy szeretni, ahogy én szeretném. mert mindegyik csak a "maga módján szeret" , de nem mutatja ki igazán és nem hív fel csak ugy és nem ír csak úgy és nem tesz túl sokat értem. Én viszont most megígértem magamnak, hogy a következő sms-re nem fogok válaszolni, csak esetleg sokkal később. ha esetleg lesz legközelebb, mert nagy a valószinűsége, hogy nem lesz és mikor megkérdeztem a Rozit, hogy szerinte hogy szakad ez meg teljesen, akkor ő azt mondta, hogy úgy fog meszakadni, hogy majd megunom ezt. De ez tudom, érzem, hogy nem így lesz, hanem úgy lesz, hogy majd talál magának vkit, aki tényleg fontos lesz neki és hozzávaló és akkor pont lesz ennek a  hüyle mondatnak a végén is. És én igazából ezt szeretném. Már jobban, mint azt, hogy találkozzam vele. Utálom magamban, hogy akarok is vmit, meg nem is. és most megijedtem, mert sms-t kaptam és hangos volt és nemsokára el is megyek itthonról, mert végre anyu jobban van és adok pár órányi szórakozást magamnak. És lassan tényleg elmehetek az 'Anonim Peti-függők'-höz. hehe. ezt egy régi humoros ismerősöm mondta nékem. A száraz gőz meg nagyon tetszik.Nagyon. Legalább annyira teszik, mint ahogy az nem tetszik, ha egy fiú mindig egyetért velem. Blááá. Mondja azt, hogy NEM és nincs igazam. Nem sértődnék meg, az viszont kicsit ufó dolog, hogyha én mondom, hogy szertintem ő mit gondol, akkor még azzal is egyetért. ANYÁÁmm!

Szólj hozzá!

Címkék: vajon?


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr17674202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása