HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.09.23. 11:21 Déé

újra a lépcső

Számvetésem eredménye az lett, hogy majdnem minden teljesült, amit kívántam. De még az is lehet, hogy minden teljesült. Csak én ehhez egyelőre nem vagyok eléggé pöpecagyú, hogy átlássam. De én nyáron megesküdtem, ha egészségsek leszünk, akkor már hálát adokmindennap, mert úgy az összed többi dolog könnyű. és ez így van. Ezért érzem én most azt, hogy hálátlad dög vagyok, mertha nincs probléma akkor majd kreálok magamnak. De nagyonigyekszem nem. És kérek majd egy falat szülinapi ajándékba, mert majd én tudom, hogy mikor kell magam elé falat huzni, hogy ne csináljak olyat, amit enm kéne.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr33677276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása