HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.10.01. 15:48 Déé

nahát nahát

Ez a nahát nahát most csakúgy kikivánkozott belőlem. Biztosan azért, emrt csodálkozom, hogy mi az ami iylen jó és azon is persze, hogy pár napja itt élek bent az iskolában. na és ha azt is beleszámoljuk hogy amegyeri híd is...izé...akkor nagyon örülünk(pontos értelmét én sem keresem, hogy ez nekem most épppen miért jó). A könyvtárban meg aztaa miylen jó könyvek vannak és mennnnyi..Sok. és elolvastam ma egy olyat, amit egy volt gimis osztálytársam anyukája írt. az a címe, hogy krízislélektan és arra jöttem rá, hogy nagyon szép a kép  könyv elején, az a festmény és annyira durva, hogy általánosságban beszél egy-egy problémáról és van rá vmi teória aztán emg elmesél egy konkrét esetet, ami totál , mint az elmélet és engem ez most jóól emgijesztett. De nagyon okos dolgok vannak benne, emrt van benne oylan, hogy miylen típusú férfiak /nők vannak, akik emllett tuti, hogy rossz helyzetbe kerülnk és ezt szeretett Rozina barátnőnknek kéne megmutatni. Én pedig megállaptíottam, hogy büszke vagyok magamra, hogy kiszálltam minden oylanból, amiből kiszálltam, mert ha nem akkor most pont rám is rám lehetne húzni a labilis, magáról keveset gondoló jelzőt. És azt nagyon utálnám. Ehelyett bátor döntésekkel jól lekoptattam mindenkit, már a nevükre sem emlékszem mindnek...talán már ők sem az enyémre. És várom az estét, mert este mindig boldog vagyok és várom a jókis őszi teázós, olvasós októbernovembert.

A szakdolgozatomhoz viszont nem tudok hozzákezdeni, mert nem tudom, hogy hogyan kezdjem. Segítség!

pont

pont

pont

most ennyi van

jah és megtetszett az ablakmosó-fiú, aki közelebbbről már inkább férfi, emrt oylan kicsit hosszú barnás haja volt, emg világos szeme és ,magas és hasonlított vkire. De csak kicsit néztem emg, emrt közben megettem/ittam a vaníliás biojoghurtomat.

Szólj hozzá!

Címkék: híd ősz tea gellért nyamm


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr58690870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása