HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.10.11. 09:35 Déé

élet a KIK-en 2008 ősz

ma szombat van és süt a nap, ezért elég világos van a szobámban és a képernyőt is nehezebben látom. De nem bánom. Szerencsére még nem vagyok beteg és nemis szabad annak lennem, úgyhogy most pihenek, legalábbis amíg még ide irogatok, meg nézem a kuponjaimat, mert utána veszek magamnak fürdősót, olyan hagyományosat (mert a rózsásból már kevés van..) aztán talán megadom magamat a fogyasztói társadalomnak. na és egyébként meg most az van, hogy kedden nagyon jó volt a buli, főleg a kolis része, de  a többi is. Szóval 10-ből 10-es. Igazából 9-esnek vagy 8-asnak kéne lennie, mert Rrr. hazament, jóformán nem is jött be a helyre. Túl keveset táncoltam és persze nem sikerült megjavulnom. Másnap számvitelen fel is írtam a 2-es előadó egyik padjára, hogy 'Megjavulok 2008.október 8', de erre rrr azt írta vissza, hogy 'nem kell, te így vagy jó'. Ez azért megnyugtatott. És van egy olyan, hogy horoszkóp túra, ami szerintem zseniális ötletem/tünk volt. mert én most csak arra vágyom, hogy minél szinesebb legyen az életem. Ezt kívántam a lépcsőnél is és úgy érzem, hogy teljesül, folyamatosan. Mi nem szívtunk füves cigit, mert r-nek a szive miatt én meg azért nem, mert nem. Meg különben is a hülye fűről az az idióta Norbi jut eszembe, aki annyira szerette a paradicsomlevest. Szerelmes lettem.

Szerelmes lettem a 310-es szoba ablakpárkányába, (vagy miaz). teljesen lehetett látni a várost és ott ültem és nem estem ki és közben. Beszéltünk mindenféléről és én is, meg volt közös nagy ölelés, ami mindannyiukban mély nyomot hagyott (jót), de én annyira nem emlékszem rá. Inkább az rémlik, hogy egy kis kolis ágyon négyen feküdtünk. Mi alul, ők felül, de részletekról nincs fogalmam. Szóval jó volt, sokan kézelfogva mentünk a király utca 7-be, olyanok voltunk, mint egy lánc.

és tegnap meg nagyon furcsán éreztem magam. Ráadásul van egy srác, aki nekem sosem volt szimpi első benyomásra a suliból, de tegnap megmagyarázhatatlan okból 3 órán keresztül beszélgettem vele. Kibeszéltük a horoszkópokat meg azon töprengtünk, hogy a korcsolya hogyan lehet számottevő szexuális eszköz.  Még nem jöttünk rá.

Az a késztetésem van, hogy mindenkit meg akarok ölelni és simogatni. (majdnem mindenkit) és ez jár  a fejemben csomót....mikor...

Szólj hozzá!

Címkék: zene éjjel fiú kóma illat varázslat rizi szakmám nyamm


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr16708190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása