HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.11.18. 13:11 Déé

18

Nem ám oylan egyszerűen megy ez. Ma ettem zöldséges lasagne-t és közben megtudtam, hogy a Katának elege van a fiúkból, mert az egyik oylan nemjó. És szomorúan nézett végig, hogy vele mindig ez van. És akkor most ez egy ilyen rossz helyzet volt, mert nem lehetett neki mit mondani, mert iylenkor fogalmam sincs, hogy mi az, ami felvidító. Ezen kívül a születésnapi tortám irtó tömör volt, ebből arra következtetek, hogy tömör (sűrű) lesz a huszonkettedik évem. Remélem. És kaptam walt disney-s takarót, meg egy képeslapot, amin az volt, hogy Csipkerózsika már alig várta, hogy boldog születésnapot kívánjon nekem. Mikor megláttam, akkor arra gondoltam, hogy hűűű. Lehet rosszul tudom a születési dátumomat.

Szólj hozzá!

Címkék: ünnep ajándék családos


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr26775327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása