HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2009.01.29. 14:17 Déé

vagy így vagy úgy, de vége van

Most olyan fáradtnak és esősnek érzem magam.Valószinüleg azért, mert kint esik elég rendesen. És bár azt mondta az osztrák lány, hogy tegyem le nyugodtan a táskáját a földre, de lenéztem és láttam, h szinte teljesen elsüllyedt a cipőm a koszos vízben, ugyhogy inkább fogtam a kezemben. Mellesleg egy tök szép és nagy táska volt sok cuccal. Dehát ez a normális.
És a Julcsinak oylan jó pulóvere volt. Felidéztük a villamoson a szilveszteri élményeinket és rajta meg látszott hogy most szomorú, mert nemsikerült egy tegnapi vizsgája. A valakije küldte el neki sms-ben és én olvastam még a 7es buszon 2 kanyar között, hogy "Jajjj Szegény, sajnálom......" Szóval nem sikerült, de igyekeztem megnyugtatni. Nemtom sikerült-e kicsit.
Aztán meg éjjel is akartam tartani valakiben a lelket, de sztem nem nagyon ment. Pedig nagyon nagyon akartam. Nem tudom Vele azóta mivan, vagy szimplán kiborult, nemtom.

Szólj hozzá!

Címkék: éjjel fiú szakmám kommunikál ménesiút


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr5910254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása