HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2009.08.04. 21:55 Déé

futuro

Lassan, de biztosan telik a nyár és már egy hónapja volt, hogy majdnem megsültem, vagy megpárolódtam a fekete talárban a suli tetőjén. Azóta viszont tudom, hogy még 2 évig ugyanide fogok járni. És ha őszinte akarok lenni, és az akarok, ez tök nagy nyugalommal tölt el.
Kicsit unatkozom most. Jó sokat gondolok arra, hogy mi lesz majd ezután. Megint suli és R is hazajön,(a névnapomkor) és érzem, hogy tök jó lesz minden. Ez olyan megérzésféle és nálam be is szoktak ezek jönni. Eszembe jutott, milyen volt nagyon röhögni a ferenciek terén, mert vmi hülye fejet vágtam, meg a hatoson utazgatni felalá éjjel, na meg persze a többi, amitől mindketten boldogok voltunk. Azóta már más lett és eltelt már jó sok hónap, hogy nem csináltunk semmi iylen felszabadítót együtt. Meghát most persze nemis lehet. De nekem hiányzik nagyon és félek, hogy esetleg véége lesz. Mert még másfél éve azt mondtuk, hogy tudjuk hogy ennek sosem lesz vége, és nem lesz jobb. De én mégsem voltam már 2009ben olyan fontos... talán a szilveszter volt a hibás, hogy picit dühöngve töltöttük, meg aszittem eltűnt a diákom a bérlettel együtt, vagy nem lett volna szabad pizsiben mászkálni este az Andrássy úton. Vagy csak egyszerűen nem tehet róla senki. Szóval ilyen dühöngősen-pizsamásan-templomosan-vizsgásan kezdődött ez az év és azóta annyi minden történt, hogy szinte elméletben is nagyin nehéz végigfuttatni az agyamon.
Hiányzik a régi blog. Szerettem nagyon olvasni, de most így oylan, mintha kitörlődött volna a múltunk. De talán majd a jövőnkről lesz pár blogbejegyzés.

Szólj hozzá!

Címkék: rizi régisztori


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr651289248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása