HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2011.12.17. 09:11 Déé

álom

Azt álmodtam pár napja, hogy egy nagy házba megyek be, aztán kinyitok egy bejárati ajtót, ami úgy néz ki, mint a mi régi lakásunk ajtaja. Onnan pedig be lehet látni, hogy egy hatalmas szobában sok ember van, nevetgélnek, eszegetnek és hívnak be, hogy menjek oda hozzájuk. Csak valahogy álmomban ez úgy volt, hogy nem tudtam bemenni az ajtón, pedig messziről nem is láttam, hogy van ott ajtó. Voltak akik segíteni akartak bejönni de valahogy sehogysem siekrült. Szomorú voltam álmomban. Főleg azért, mert úgy tűnt, hogy ott jól érzik magukat, és mert ott volt anyu is és apu is és én nagyon nagyon szerettem volna odamenni hozzájuk. Végül nem tudtam és anyu higgadtan csak annyit mondott, hogy "menj inkább vissza Diácska!".
Ott volt a szobában a két nagymamám,nagypapáim, anyuék, több régi szomszéd, akik már évekkel ezelőtt meghaltak. De én nem mehettem be hozzájuk.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr53470360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása