HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2012.02.16. 13:16 Déé

torn

Minden annyira rohadtul megváltozott, hogy csak arra tudok gondolni, ami volt és szívem szerint sírnék egész nap. De nem tehetem, mert vhogy kell élni, meghát vannak ilyen határidős dolgok, mint szakdogát írni meg majd pénzt szerezni, és felejteni... Már 1 hónapja nem beszéltem vele és nem tudok róla semmit. Az ebbe a nagyon rossz, hogy rohadtul fáj, de nem beszélhetek róla senkinek. Talán egy vkinek, de az azt mondta, hogy többé nem akar erről se beszélni, meg szerintem hallani sem. SZóval ez rámmarad ilyen egyedüli nappalokon vagy éjszakákon, mikor igyekszem elterelni a figyelmemet, de nem megy. Azt tudom, hogy ez hol romlott el, érdekes, mások nem szokták tudni. Én tudom,hogy hol romlott el az életem. Csak nem találom megjavíthatónak. Sajnos.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr84119135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása