HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.04.08. 18:35 Déé

Dia mereng

Én nem tudok egyes áht-ról beszámolni, bár ezt nem bánom őszintén szólva. De kicsit rossz a lelkiismeretem, hogy miért, azt hagyjuk, mert igazán én sem értem. Mikor felkeltem akkor például azzal kellett szembesülnöm, hogy a hajam a kicsi felcsavarás után oylan, mint egy báránykáé. Na jóóó egy kisímítottabb báránykáé. Nem is kellett hozzá sok. Tiszta jó. Kicsit mogorvák az emberek mostanság. Nemtom mi van velük. Tényleg, mi van veletek???

Izgat kicsit a mozifanatokusok éjszakája, hátha nem lesz rossz.

Mindemellett merengek merengek merengek merrreeenn.....

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr5417145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roz 2008.04.09. 09:29:20

én nemmmmvagyokmmmmogorva!:)
miért rossz a lelkiismereted??? majd mondd el!

déé 2008.04.09. 11:34:18

Van eg rossz hírem! Ezzel pont, hogy rád gondoltam kedves Frutti. Sajnos. Biztos az a sok feszültség.
süti beállítások módosítása