HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.07.02. 13:34 Déé

"égünk, élvezem"

Zzz azt írta, hogy neki azt mondták, nem lehet egy szívet a végtelenségig sütögetni. Ez az ő fizikai vagy hogyismondjam orvosi bajára vonatkozik, de mi van, ha ez úgy átvitt értelemben is igaz?!?

  • "olyan szeretnivaló vagy!
  • Ne sírj! Megígérem, hogy mindig gondolok rád, amikor csak tudok." Ezt mondta, aztán elment hajnali fél 3-kor. Nem volt kedvem sírni. De a bajárati ajtóban álltam és csak ott álltam és nem néztem meg, az ablakon keresztül, ahogy kimegy a kapun.
  • Nem mondtam el neki, hogy dehát a koncetről jövünk és nekem a Bori a boldogságot jelenti...de talán jobb így,mivel biztos a zene hatása is volt, hogy nem éreztem olyan világvégét. Csak szomorúságot.
  • A Móriczra értünk gyalog a zp után és azt mondta:
  • "Jobb lesz, ha hazakisérlek és hazamegyünk mind2-en" Az úton akárhányszor ránéztem csak azt láttam, hogy sírni akar, de nem sírt, merthát nem sírhat csak ugy az utcán.
  • Aztán feljött, pedig nem akart. Ott ült az asztalnál és csak nézett előre és a hagja szomorú volt. én meg közben magammal is próbáltam beszélgetni. Mégis volt ebben az egészben vmi szép. Valami ártatlan. Aztán utána megpróbáltam minden másodpercet jól az eszembevésni, hogy legalább ez megmaradjon és emlékszem is sokmindenre. Arra hogy a keze puha és úgy simogatta meg az arcomat és a hajamat, ahogy régen és a karja olyan jól kézre esik. Az én kezemre. És mégegyszer megöleltem. Az ágyhoz beszűrődött egy kicsi fény az utcáról és lehett látni, hogy becsukta a szemét, és a ruhákat is a földön.
  • Összefoglalva: másodszorra is elment.
  • Azt hiszem, hogy a zenében is volt aznap este vmi varázslat. És hogy mindig emlékezzek rá, akkor forgattak az Ópiumhoz klippet.

Szólj hozzá!

Címkék: varázslat érintés péterfybori


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr34549555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása