HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2008.07.27. 21:00 Déé

jön a sün

én: Nehéz az élet

Pí: nekem mondod?

Ez jutott most szembe, pedig nem is mostanában volt ez..kb egy hónapja.

Kicsit álmodozóssá vált az életem. Nem rossz a hely, ahol gyakorlatozom, csakhát a kezdetek is nehezek nemcsak az élet. Nem tudtam kedden, hogy miért van az, hogy mikor ott bent ülök, akkor érzek vmi felszabadult örömöt egy-egy pillanatra, olyan hazatérős örömet. Aztán kiderült, hogy ezt a benyomást egy 100forintosból szerzett olasz gíártmányű erdei gyümölcsös illatosító okozta. Olyan teázó illat van benn emiatt. Azért érzem magam nyominak és azért van az, hogy a a fénypont a napjaimban, a 19:00-kor kezdődő gilmore girls, mert nem nagyon van más, illetve VKi más, aki ezt pótolná. nem kimondottan fiúra gondolo9k. Olyan egyedül érzem magam. Hiányoznak a barátaim. Főleg Zzz. Vágyom a gellérthegyre, az éjszakai hazacsámborgásra, a parfümöm illatára este, mikor indulok itthonról vhová. Az ujdonságra, a füstös szórakozóhelyekre, a bor illatára. Ez nem vmi elérhetetlen....de nagyon vágyom rá. Ahogy másra is: K.P. !!! Nagyon.

De azért ez a gyakorlat jobb, mint a vizsgaidőszak...:D És nemis sok óra, nincs mire panaszkodnom. Szóval KUSS DIAAAA!

Vonzanak a templomok is,de még nem mentem el. Kellett volna.

És msot meg érzem a hajhabom illatát és ugyanaz jut az eszembe. És pluszban az, hogy miylen jó lenne bulizni menni. ÉÉS láttam egy képet és oylan jó kockás rajta a hasa. Ez már velem való kib@szás.

puszi mindenkinek

 

Szólj hozzá!

Címkék: híd álom vágyakozás haj fiú illat varázslat gellért érintés rizi szakmám beszélőtárs régisztori


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr31588340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása