HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

Linkblog

2008.09.11. 12:54 Déé

ühüüüüüü, tombol bennem vmi

Ez most jó hosszú lesz, a köz érdekében. Tegnap is emg ma is oylan álmaim voltak, hogy te jó ég. Félelmetes, szaladgálós, meg aggódós, meg rettegős és sötét. Így tegnap előtti álmom lényege: a régi lakásunkban laktunk még és Zzz elment otthonról és nem jött haza. én mindenhol kerestem,d e hiába nem volt sehol. Erre felhívtam a 'bogarasat', hogy ő (?) nem tudja-e, hogy hol van: persze fogalma sem volt, mér lett volna, aztán felhívtam a bogaras haverját, aki szintén nem tudta merre jár , de hogy honnan tudtam eme két fiatalember telefonszámát, hááát foggalmam sincs. De ők annyira aggódtak, hogy el is jöttek hozzám, hogy hátha együtt ügyesebbek leszünk és közben álltunk a kapualjban és jött a csabi is, és mások is a suliból. De oktondi kisasszony nem volt sehol. És mikor sétáltam a körüt felé, akkor egyszercsak felvette a telefont mikor hívtam és azt mondta a kis cinege hangján, hogy jól van, csak elugrott egy kicsit (?) de hogy hova azt nem tudom. És akkor annyira megkönnyebbültem, hogy el sem tudom mondani, mert azt hittünk mindannyian, hogy tuti feldarabolták és mehalt vhol Szolnok és Budapest között vagy elrabolták van benevezett a Bár 261.0 játékba.

Nahát tegnap meg, épp nézegettem egy videót a neten, amin van egy srác, aki vmi miatt tök tetszik, és már 7*rre néztem meg, mikor hallottam, hogy sms-t kaptam. Már elmúlt éjfél, ugyhogy nem is volt kérdés, hogy ki írt. Dehát most nem fejtem ki az üzenet lényegét, de kissé nagyon meglepődtem a képen. Ugyhogy ezek után az már tuti hogy senkinek sem mutogatom a telefonom...Hirtelen nemis tudtam, hogy erre mit írjak, de írtam is gyorsan a franc egye meg, pedig nem kellett volna rögtön, de azóta persze nem válaszolt. De nem baj, kitettem a telefonomba háttérnek az előző képet és így majd jól elfelejtem. Már jó úton haladok. heheheee Mert kezdünk elfajulni. Ezek után ismét rémálom jött, tiszta rossz volt. Bombáztak minekt vagy mi és nem tudtuk, hogy túléljük-e ezt az egészet vagy sem, vmi háborúféle lehetett és nagyon rossz volt, szürke volt minden, óvóhelyeken voltunk meg felkapaszkodtunk nagy kocsikra, hogy hátha megment minket és én féltem nagyon, hogy nehogy anyuval vagy Krisztiánnak történjen vmi. Szörnyű volt.

Szólj hozzá!

Címkék: álom éjjel fiú ajjaj családos kommunikál beszélőtárs régisztori


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr87658560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása