HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

Linkblog

2009.01.07. 14:13 Déé

sikeresen

  • megvettem egy kabátot, ami lila és oylan, mint egy másik kabátom.
  • 2 apró dologgal kiegészítettem a táblámat, de az egyik lepotyogott asszem
  • ma háromnegyed 8-kor felébredtem, ilyen korán már rég..éa fáztam kicsit

Sokat nevetten azon, amit a Jul. írt, hogy talált a táskájában egy műanyag halat a rúzsa helyett és reménykedik, hogy azért nem iylen lesz ez az éve. Én persze megnyugtattam, hogy neeeem, dehogyis, de ha őszinte akarok lenni, azért a múlt évemben valóban csomó rosszullétem volt...Ezt nem kell tudnia. Állítólag miután elmentem tácolt is lent, és ha én ezt tudom, lehet, h ott maradok vele és nem csakúgy elhuzom a csíkot, amit már órákkal hamarabb meg kellett volna uygan tennem. Látszik is, hogy  ismételten tele vagyok ellentmondásokkal, ebben nem változott 2009.

Most viszont hiányérzetem van picit, lehet azért, mert a vizsgaidőszak kicsit korlátoz. De akkor sem valami jó. Sőt. Rossz.

5 komment

Címkék: tömeg időjárás ünnep nemjó megvettem


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr8863405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roz 2009.01.08. 00:22:35

de honnan volt pénzed a lila kabátra? én még nem kaptam ösztöndíjat...

Déé 2009.01.08. 00:38:51

nem az ösztöndíjamból vettem

Kit ástál ma is be a gödörbe??

roz 2009.01.08. 10:08:21

nem publikus. de azért tudod te azt.

Déé 2009.01.09. 15:12:58

az ajándékmasni?
süti beállítások módosítása