HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2009.09.15. 11:28 Déé

a másik oldalon van már a fejem az ágyon

 

Kedd van és szeptember és már nincs oylan meleg. Az idő meg száguld, mert már eltelt a hónap fele. A suli meglehetősen unalmasnak tűnik nekem így elsőre. Ezért is döntöttem lógás mellett ma. Asszem kb 2 másodperce operáltam ki a billyentyűk közül egy sárga-fekete mintás kis szárnyas élőlényt.
Nem voltam csokikiállításon és a szentföldesen sem, most meg a Mom parkban szeretnék kávét szagolgatni, esetleg egy szemet elrágcsálni (mint ahogy régen csináltuk és utána vettünk először együtt sajtos rolót, és csnáltunk videókat, az akkor még nem széttört telefonommal, és a kibe vagy szerelmes kérdésemre, úgy válaszolt, hogy nem tudja, de kettő közül lehet választani).
Dia mellesleg boldognak érzi magát, de azért ez kettős érzés, mert mikor egyedül van, akkor talán rosszabb, mint eddig ezelőtt egy évvel. És kicsit az is az érzése, hogy tuti elfelejtették. Az pedig meglehetősen rusnya érzés. És anyu is betegskedik már megint. Én meg tegnap vettem körömlakklemosót, meg terhességi tesztet(mert mér ne, az ördög sosem alszik) és nem 2 volt benne, HANEM 4 db. Szóval féláron volt, és legalább lesz itthon egy ideig. A péztáros fiú meg a rossmannban nagyon beszélgetett mindenkivel előttem, hogy "jaj látom szereti ezt a kézkrémet, mert többet is vesz beőle". Meg "Elutazik, hogy iylen sok kisméretű tusfürdőt, sampont, meg krémet vesz?" Ugyhogy gondoltam marhajó, majd nekem is benyögi, hogy óó csak nem jön a baba? És akkor kénytelen letten volna a műanyag "üveges" körömlakklemosóval fejbevágni, vagy a norbi müzlivel hasbaszúrni.De erre szerencsére nem került sor.
 

 

Egyéb helyzetjelentés: G azt mondta, hogy szomorú. Valószínüleg a betegség, meg a levertség meg a hülye közig(államigazgatási) hivatal miatt, ahol szinte mindenkit kihasználnak ingyen. Fúj. Lehet neki is eszébejut, hogy miylen volt kint ping pong helyett kergetőzni, meg mikor fejjel nekimentem és lengőtekéztünk,meg mikor a szaunában szinte tök száraz maradtam. Nekem ugyanis nagyon sokat jut eszembe, az éjjeli hegyes eltévedéssel együtt arról nemis bezsélve, hogy folyton majdnem elesett a medence előtti kislépcsőn, ami tegnap a buszon eszembejutott és majdnem nagyon elnevettem magam, mert rettentően aranyos volt.
Na meg holnap nekem mennem kell iylen ultrahangra, ahol valószínüleg egyedül leszek és idegesítő eléggé, mert nemjó dolog ha találnak valami csomót, akkorsem, ha azt mondták előzetesben, hogy valószínüleg semmi komoly, de akkoris.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás fiú összevissza ménesiút


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr131383177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása