HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2010.08.23. 13:22 Déé

úgy legyen

Mikor kicsi voltam, sokat sírtam. Az leginkább hiszti volt azt hiszem. Mikor kicsit nagyobb lettem, akkor veszekedtem és utána elvonulva sírtam leginkább, mikor megbántottak, vagy úgy éreztem, hogy igazságtalanság történik. És most, hogy az életünk legnagyobb igazságtalanságát érzem, nem bírok sírni. Csakúgy vagyok és csodában reménykedem és abban amit a nagymamám mondott, hogyha valaki nagy terhet kap a sorstól, akkor az Isten ad hozzá erőt is. Ámen

Szólj hozzá!

Címkék: csoda varázslat családos


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr532241072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása