HTML

Remegve várok...vártam...

"Ha a padlóra kerülsz, szedj fel onnan valamit!"

Friss topikok

  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: roz nevű kommentelő egyes számot használt, helytelen. Nem olvassa, hanem olvassák, ugyanis szerény... (2012.01.15. 22:35) tanácstalan
  • Déé: Vissza az időben! (2011.12.01. 00:39)
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Existe algien, que puede hacer milagros, pero tú no lo quieres... (2011.11.30. 19:37) dolore
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: Akkor ez azt jelenti, hogy meg fog ismétlődni a 22. születésnapod utáni időszak. (2011.11.06. 21:37) mintha még csak 22 lennék
  • Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok: @Déé: Én a Várakozó szenvedélyes naszádparancsnok vagyok, te ki vagy? (2011.10.28. 16:28) nemkéne

2012.03.23. 11:19 Déé

"csodás péntek"

Azért van idézőjelben a cím, mert nem én mondtam, nagyon nem. Olvastam vmi cikkben. Nekem már teljesen összeolvadnak a napok, és sokszor nem is tudom, hogy mi történt előző nap. Nem tudom, hogy ez azért van-e, mert nem akarom tudni, hogy mik történnek, vagy azért van, mert megint már nagyon régóta nem tudok aludni. Már azt is tervbe vettem, hogy mindennap leírom, amit álmodtam, és persze amire emlékszem, de végülis hülyeség. Mert nagyjából nappal is ezek vannak a fejemben, csak az álomban durvább és rémesebb. Utálom ezt, és nagyon nagy jó lenne vhogy normálisan továbbélni. Csak nem tudom hogy kell...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://deeee.blog.hu/api/trackback/id/tr204334804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása